beoordelingen2

Beoordelingen

Wat zeggen
klanten over REBO?

Wat klanten van ons vinden

De diverse verhuur- en verkoopteams van REBO Groep doet haar uiterste best voor haar klanten. Merkt u dat ook? U leest het in de overall reviews op het onafhankelijke beoordelingsplatform klantenvertellen.nl. Voor een snelle indruk kunt u ook onderstaande cijfers bekijken.

Totaal oordeel 8,2
Communicatie 8,1
Deskundigheid 8,3
Informatieverstrekking 8,0

452 Beoordelingen

Zhao Jun

Aanbeveling:ja

15-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 9,0
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid n.v.t.
Informatieverstrekking 9,0

Mark

Aanbeveling:ja

Ervaring
Prima huis. Een en ander niet of deels afgewerkt zoals de trappen. Daar had ik meer van verwacht. Waarborgsom toch best hoog. Communicatie na bevestiging dat ik het object wilde huren kwam er niet. Moest zelf bellen wanneer papieren opgestuurd werden. Maar al met al een ruime voldoende!

13-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,5
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 7,0

stefan

Aanbeveling:ja

Ervaring
Er werd zeer snel gehandeld.

12-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

J.

Aanbeveling:ja

Ervaring
Binnen korte tijd een huurwoning kunnen kiezen. Bij de inschrijfprocedure wordt buitenproportioneel veel informatie van de huurder gevraagd, dat kan m.i. veel minder zijn.

12-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,5
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 7,0

Wiegert

Aanbeveling:ja

Ervaring
Het inschrijfproces is vrij ingewikkeld en naar mijn mening ook achterhaald. Verder erg tevreden, hadden snel een woning.

12-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 9,0
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 9,0
Informatieverstrekking 9,0

M.C.J.

Aanbeveling:ja

Ervaring
Beste dhr. / mw.

Voor mij is op dit moment moeilijk om een goede beoordeling te geven . Ik zit nog midden in de verhuizing .
Tot mijn spijt heb ik een minpuntje . De lift . Allereerste bezoek knipperde het licht in de lift . Volgende bezoek ging de lift helemaal niet meer . Daar stond ik dan met 15 dozen die ik naar het appartement wilde brengen . De dozen met moeite 3 trappen omhoog naar het appartement gebracht.Mijn dochter heeft telefonisch contact gehad met Rebo . Zou zsm opgelost worden . Dat is gedeeltelijk gebeurt .Alleen het knopje is gemaakt niet de lichten tot nu toe doen ze het nog niet . Het is heel donker in de lift. Toch raar als ze de lift komen maken alleen het knopje en niet de lichten . Wij bewoners willen een goed functionerende lift. Wat als een van de bewoners slecht ter been zijn? Met 2 andere bewoners over de lift gehad . Zij vertelde mij dat de week ervoor 3 keer de lift het niet deed 3 keer Ottis is geweest en gezegd dat het nu goed gemaakt is wat dus niet was .Volgende bezoeken doen de lichten het nog steeds niet .Ik hoop dat ik op 18 november de lift tijdens de verhuizing kan gebruiken dan komen de meubels enz.. Heb vertrouwen in dat hij het gewoon doet .

Vriendelijke groet
M.C.J. de Regt

12-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,0
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 7,0
Informatieverstrekking 7,0

Aanbeveling:ja

12-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,8
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 6,0
Informatieverstrekking 9,0

Marc

Aanbeveling:ja

Ervaring
Allemaal prima geregeld.

11-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 8,3
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

Aanbeveling:ja

10-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,5
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 7,0
Informatieverstrekking 8,0

A

Aanbeveling:ja

Ervaring
Wij wonen er pas,hebben dus geen opmerkingen

10-11-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,0
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 7,0
Informatieverstrekking 7,0

REBO Groep is aangesloten bij: