beoordelingen2

Beoordelingen

Wat zeggen
klanten over REBO?

Wat klanten van ons vinden

De diverse verhuur- en verkoopteams van REBO Groep doet haar uiterste best voor haar klanten. Merkt u dat ook? U leest het in de overall reviews op het onafhankelijke beoordelingsplatform klantenvertellen.nl. Voor een snelle indruk kunt u ook onderstaande cijfers bekijken.

8.2
97.7%

Beveelt Rebogroep aan
302 Beoordelingen

Totaal oordeel 8,3
Communicatie 8,3
Deskundigheid 8,7
Informatieverstrekking 8,2

302 Beoordelingen

Sreenath

Aanbeveling:ja

Ervaring
Very nicely managed !

19-07-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

Willem

Aanbeveling:ja

Ervaring
Gevraagt of ik eerder de sleutel kon krijgen en dit is gelukt men heeft mij hiet erg mee geholpen

18-07-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

wim

Aanbeveling:ja

Ervaring
Als het er op aan komt met het overleg over de prijs zijn
of bent U voorzichtig met afslaan !!!.

17-07-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 8,5
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 9,0

Edwin

Aanbeveling:ja

Ervaring
Makelaar met kennis van de markt. Ook het contact met mensen op kantoor verliep snel en accuraat.

Verkoop van onze woning was binnen 1 week een feit.

14-07-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 9,0
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 9,0
Informatieverstrekking 9,0

erik

Aanbeveling:ja

Ervaring
De medewerker heeft ons fantastisch geholpen en er was een zeer efficiënte en fijne communicatie.

03-07-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 9,3
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 9,0
Informatieverstrekking 10,0

Henk

Aanbeveling:ja

Ervaring
Een prettige woning, alleen jammer dat de schouw samenviel met de overdracht, zodat de vorige huurder geen hersteltijd kreeg en wij kleine tekortkomingen zelf moesten oplossen (bv uit de plafonds staken blanke stroomdraden, onveilig, zonder afdekplaatjes en kroonsteentjes; aantal gaten niet gedicht: spijkers en pluggen in de muur). Wij hebben dat geaccepteerd, omdat we anders pas later de woning zouden kunnen betrekken.

25-06-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 7,5
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 7,0
Informatieverstrekking 8,0

Jeannette

Aanbeveling:ja

Ervaring
Het appartement is van hoge kwaliteit en het onderhoud is goed. Benodigde aanpassingen/onderhoud worden adequaat opgevolgd. De communicatie rondom het betrekken van de woning was helaas niet conform onze verwachtingen. Tijdens de overdracht bleek het contract niet beschikbaar te zijn terwijl wij deze 3 weken eerder hadden teruggestuurd. We begrijpen niet hoe dit niet eerder opgemerkt kan zijn bij door de verhuurspecialist of inspecteur. Vervolgens is het contract 2 weken na de overdracht nog niet in ons bezit en hebben we zelf 2x contact opgenomen. We zijn niet actief geinformeerd over wanneer het contract verstuurd zou worden. Het proces en de communicatie kwam op ons slordig over. Overigens zijn we verder heel tevreden over de woning. Wellicht een aandachtspunt: het contract vraagt om te tekenen voor inventarisatiestaat terwijl deze pas bij de overdracht wordt verstrekt.

22-06-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 5,3
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 3,0
Deskundigheid 5,0
Informatieverstrekking 6,0

Marijke

Aanbeveling:ja

Ervaring
Voor mijn gevoel zijn er nog wel wat verbeter punten te halen,bij het betrekken van de woning zijn er punten die niet door Rebo opgelost worden,zoals grote gaten in de muur waar contact dozen hebben gezeten,en afdek plaatjes die ik zelf moet vervangen en dat is nog een hele toer,ik had een beschadigde deur die niet vervangen werd,dat ging wel weg met schilderen,gelukkig had ik de mogelijkheid dat dit door een schilder is gedaan,die er toch nog wel moeite mee heeft gehad,voor Rebo kleine dingen,voor de bewoner ietsje groter

21-06-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 6,5
Totaal oordeel 6,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 6,0
Informatieverstrekking 6,0

Berend

Aanbeveling:ja

Ervaring
mooie wuning met nieuwe keuken badkamer en toilet

21-06-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 9,0
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 9,0
Informatieverstrekking 9,0

Henk-Jan

Aanbeveling:nee

Ervaring
Na de oplevering hadden wij al vrij snel last van een lekkage aan het dak. Volgens de aannemer is dit waarschijnlijk vocht wat vast zit tussen het plafond en het dak en kunnen zie hier niets aan doen. Vanuit REBO krijgen wij de mededeling dat hiervoor nu geen herstel kan worden uitgevoerd en ze ook niet kunnen vertellen op welk termijn het probleem is opgelost. Als we vervolgens wel het verzoek krijgen om de plek zo droog mogelijk te houden, dan schieten de stoppen toch even door. Het dak is 4 meter hoog en zonder constructie dus niet bereikbaar voor de huurder.
Nu zijn er genoeg mogelijkheden om vast te stellen of de vermoedens correct zijn. Nu wordt de huurder noodgedwongen met een probleem opgezadeld zonder dat iemand de verantwoordelijkheid neemt om naar een oplossing te zoeken. Vanuit deze ervaring is het voor mij als huurder onmogelijk om een goede beoordeling te geven aan de service. We worden in het donker gelaten en moeten zelf na de mails erachteraan bellen om de juiste details naar boven te krijgen. Dit is niet de samenwerking die wij verwachten maar blijven hopen dat dit in de toekomst zal verbeteren.

20-06-2017
Terug naar boven
Gemiddelde 4,5
Totaal oordeel 4,0
Communicatie 3,0
Deskundigheid 4,0
Informatieverstrekking 7,0

REBO Groep is aangesloten bij: