Nieuwe VvE software

Eerder informeerden wij u over de nieuwe VvE software waar wij gebruik van gaan maken. In de komende maanden werken wij aan de implementatie hiervan. Het is mogelijk dat  nog niet alle informatie gelijk te vinden is in het nieuwe portaal of in de app. Of dat het voor u nog even zoeken is waar bepaalde gegevens staan. We doen ons uiterste best om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden. Ook voor ons is het soms even wennen aan de nieuwe software en vraagt het ook aan onze kant wat tijd. We hopen op uw begrip gedurende deze overgangsperiode.

Zodra uw VvE volledig is overgestapt op Convect, kunt u reparatieverzoeken eenvoudig melden via de app. Dit vervangt de eerder gebruikte QR-code. Tijdens ons volgende bezoek aan uw gebouw zullen wij de QR-code sticker(s) in de gemeenschappelijke ruimtes verwijderen. Mocht u dat willen, dan kunt u de sticker(s) ook zelf weghalen.

Klantpanel

Wij werken met een klantpanel, bestaande uit VvE bestuursleden, om ervaringen met de nieuwe software uit te wisselen. We verzamelen ook feedback over de implementatiefase en gebruiken deze om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit stelt ons in staat om een duidelijk beeld te krijgen van de gebruikerservaringen en behoeften, zodat we onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.